marți, 14 aprilie 2009

10

La o emisiune in care se diseca intrarea la parnaie a lui Penescu i-am vazut invitati pe Florin Chilian si pe Madalin Voic(ra)u.
Acuma, de Voic(ra)u. stiam ca e pricepul la toate, de la politica la femei, fotbal si sprit (l-am vazut la emisiuni pe toate aceste teme). Voic(ra)u. e un fel de Monica Tatoiu a talkshowurilor - indiferent de tema ei ao o parere extrem de "serioasa".
Ce m-a surprins insa e prezenta lui Chilian caruia ii cunosteam doar latura vocal instrumentala lirica nu si pe cea de mare cunoscator intr-ale misterelor vietii. Cum parerea mea despre chilian artistul se situeaza undeva la limita dintre ignoranta si "change the channel when you'll hear/see it", pot sa spun ca, dupa ce l-am vazut cum se lansa in presupuneri legate de sistemul juridic si de mizeria din fotbalul romanesc, parerea mea despre chilian artistul nu trege de pragul "flegma pe asfalt". Si cred ca de as mai vedea inca ZECE talkshowuri pe teme diverse la care sa participe chilian... TOT AR FI PUTINE pentru a-mi schimba parerea formata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu