vineri, 28 februarie 2014

Intalniri (II) - Lionel Messi

    M-am intalnit cu Messi intr-o benzinarie AGIP. Alimentam la doua pompe alaturate, eu avand  gura de alimentare pe partea stanga a masinii iar el pe partea dreapta. Nu am putut sa nu remarc pe fata lui o doza de tristete amestecata cu enervare, aceeasi expresie ce o afisa dupa meciul pierdut cu 1-3 in fata celor de la real Sociedad. Instant am intrat in dialog si am reusit sa aflu sursa nemultumirii: Messi isi uitase cardul acasa si vroia sa alimenteze cu combustibil doar in valoare de 23 de euro si 14 centi (atat avea la el in acel moment). Din pacate insa pompa de benzina nu avea optiunea de a preseta suma pe care vrei sa o platesti si la atingerea acestei valori alimentarea sa se intrerupa automat si de aici izvorul de ingrijorare.
    L-am inteles foarte bine - e deranjant sa te faci de rusine pentru cativa centi in fata unui vanzator in benzinarie, mai ales atunci cand esti unul dintre cei mai mari forbalisti ai lumii. M-am oferit sa il ajut si sa ii platesc eu eventuala suma in plus, in cazul in care ar depasi cei 23 de euro si 14 centi insa, demn cum il stim, m-a refuzat politicos. Atmosfera era foarte exploziva ceea ce avand in vedere spatiul in care ne aflam nu era deloc o chestiune imbucuratoare. Messi era concentrat la maxim pe derularea cifrelor reprezentand pretul carburantului de pe micul afisaj al pompei. Avea privirea ce o vazusem de zeci de ori la televizor, in timpul meciurilor Barcelonei, atunci cand se pregateste sa execute un penalty sau o lovitura libera si astfel am inteles de ce majoritatea portarilor sunt ingroziti atunci cand sunt fata in fata cu el. La un moment dat groaza m-a cuprins si pe mine dar am rasuflat usurat cand mi-am dat seama ca tocmai facusem plinul si pot pleca. L-am salutat politicos iar ultimul lucru ce l-am auzit rostit de el printre dinti, asemeni unui blestem, a fost juramantul ca in curand el, Leo Messi, va inventa pompa inteligenta de benzina. Si s-a tinut de cuvant, pentru ca mai deunazi pe coperta revistei Time am vazut o poza cu el si cu Pique alaturi de o pompa de benzina desprinsa parca din filmele SF.

Un comentariu:

  1. Io m-am intilnit cu el la un Rompetrol. I-am zis ca e mai ieftin gazul la Petrom. S-a luat si a plecat. Cred ca nu si-a dat seama ca i-am dat o mare tzapa, Petrom-ul nu vinde gaz, dar e esenta miscarii (cred ca de aia a plecat, sa-si incarce esenta)

    RăspundețiȘtergere