miercuri, 17 februarie 2010

Râcea, Râcea

Nu incape indoiala, lantul evolutiei s-a bifurcat imediat dupa aparitia porcului iar rezultatul poate fi vazut azi pe mijloacele de transport care leaga Spania sau Italia de Romania.
Lam vazut in carne si oase, "râcea, râcea", omul porc ! Stateam in spatele lui in avion, i-am remarcat intai urechile paroase apoi i-am vazut fata. Ochi mici si blanzi si nasul turtit - EL E !
Ce maimuta stramos al omului ...vax ! Porcul, direct si fara complicatii. Urmasii lui lucreaza in constructii, agricultura sau mai simplu NU lucreaza, in strainatate si din cand in cand isi iau laptopul la subtioara, urca in avion si vin acasa sa se laude cu cat castiga ei. "Râcea, Râcea" intalnit de mine era insotit de prietenul sau cu iz de lautar si de prietena blonda "spic de grau" cu extensii. De remarcat ca respectivei i-a cam prisosit vopseaua asa ca le-a dat cate un strop si colegilor ei de calatorie rezultand astfel doua capete "leopard turbat".
Am zis mai sus de laptop...normal, cum adica de ce laptop ? Chiar doua daca se poate ! Lui "râcea, râcea" nu ii place in avion, ca deh, porcului ii place in noroi, direct pe pamant, asa ca, pentru a mai scapa de "emotii" el trebuie neaparat sa se uite la un film in timpul zborului, si nu oricum ... am aruncat si eu o privire la ecran si cu greu am putut sa vad ceva de titrarea ce ocupa jumatate de ecran.
Am incheiat calatoria despartindu-ma cu greu de ceafa lui "râcea, râcea" dar si azi ma intreb, oare si lui ii place la fel de mult sa fie scarpinat dupa ureche, asemenea purceilor pe care ii cresteau bunicii mei in ograda proprie ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu