joi, 4 martie 2010

Ninja !

Vreau sa fiu ninja !
Am multe motive pro si foarte putine motive contra.
Cred ca viata de ninja este super interesanta, ma gascineaza faptulc a da cu petarda si in momentul in care fumul se risipeste ninja a disparut.
Imi place ca au haine negre si nu se vede jegul pe ele, prin urmare nu trebuie sa le spele prea des. Cred ca nici el nu prea trebuie sa se spele prea des deoarece are tot timpul corpul acoperit, doar ochii i se vad, in concluzie trebuie sa se spele doar pe ochi pentru ca ar fi naspa un ninja cu urdori.
Hainele lui ninja au multe buzunare....foarte tare ! Toata viata am suferit ca nu am destule buzunare pentru a-mi depozita toate lucrurile pe care le am de luat cu mine. Nimeni nu a vazut ninja cu rucsac !
Ninja se catara usor pe cladiri, un alt lucru extrem de bun...nu te mai inghesui in lift cu toti cetatenii si nici nu mai urci mii de trepte.
Ninja omoara oameni si ia bani pentru asta ...woowwww.... job-ul perfect daca facem abstractie de cel de "degustator la carlsberg"
Un singur lucru nu imi este clar despre ninja: stelutele pe care le arunca inainte de a disparea in fum, le recupereaza el vreodata sau raman pierdute pentru totdeauna ? Mi-e greu sa cred ca ninja se intoarce la locul faptei sa isi recupereaza shurikenurile (pe langa ca e lipsit de igiena e si periculos). Pe de alta parte, daca nu le recupereaza, ma gandesc ca,s a tot cumperi shurikenuri si sa le folosesti doar o singura data, e o investitie cam mare si cam greu de amortizat, e ca si cand ti-ai lua o pereche de pantaloni si i-ai purta o singura data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu