duminică, 28 martie 2010

Cpt. Kirk

 Ca fan StarWars am avut tot timpul o retinere pentru productiile StarTrek. E ca si cand tii cu Dinamo si ti se vorbeste despre sTEAUA. Cu toate astea am urmarit cu mult interes StarTrek - The Next Generation  pentru ca totdeauna l-am admirat pe Capitanul Picard interpretat ireprosabil de Patrick Stewart. Stateam ca prostul duminica de duminica urmarind idioata emisiune Robingo si scalambaielile lui Horea Brenciu numai pentru a nu pierde nici un episod din StarTrek - TNG (care urma imediat dupa ce se incheia verificarea cartoanelor de bingo).
 Mai apoi am aflat ca de fapt StarTrek are o poveste mai lunga iar TNG este doar urmarea celebrelor aventuri ale navei Enterprise condusa de capitanul James T. Kirk (William Shatner).  Am incercat sa ma uit si la seria veche si filmele de lung mertaj realizate dupa aceasta dar fara prea multa incantare.
Zilele trecute l-am descoperit insa pe Cpt. Kirk intr-o alta ipostaza: cea de (hai sa ii zicem) cantaret. Mi-am donloadat albumul lui de succes Has Been  si, desi stiu ca am gusturi mai ciudate, nu pot decat sa il recomand. Iar prentru exemplificare :
 You'll have time

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu