vineri, 12 martie 2010

Nu mai am tigari ..

M-am lasat de fumat !
...de ieri de fapt. Azi e prima zi de "plamani curati". Credeam ca e mai greu, mai ales in sevraj pentru ca multi "ex-fumatori" ziceau ca sufera ingrozitor in primele zile. Nu e adevarat, tot ceea ce conteaza e sa gasesti ceva care sa ia locul celor 3-4 minute pe care la petreci la o tigara.
Am mai incercat asta si in trecut dar respectivele tentative nu au avut nici un suces pentru ca am gasit inlocuitori nepotriviti pentru minutele respective. Rand pe rand am testat: bomboane de menta, prune uscate, blowjob cu pensionare stirbe, tras pe nas cenusa de oameni morti, descarcat baterii cu limba, spart dovlecei cu capu si alte cate si mai cate "replacementuri" dar nici unul nu mi s-a potrivit pana acum, intr-o inzapezita dimineatza de martie cand mi-am dat seama ca de fapt nu e atat de tragica tigara ci mai degraba punga de gaze care se consuma pentru a ne incarca bricheta sau copacii care se taie pentru a se fabrica chibritele.
In concluzie, am renuntat la fumat si am inceput sa omor porumbei.

2 comentarii: