vineri, 7 mai 2010

Cold Dog

Ieri niste gospodari au hranit cainii vagabonzi de la "fabrica". I-au hranit atat de bine si cu atat de multe "calorii" incat i-au lasat lati - la propriu (si la figurat, vezi figura urmatoare)

Sumarizand reactiile, le pot grupa pe 3 categorii:

  1. Eu - am scos aparatul si am facut o poza din ciclul "Frumusetea mortii"

  2. Ipocritii "iubitori de animale" : Criminalii, bietele animale, protectia animalelor, inuman, pedepsiti vinovatii, etc. Departe de a fi misogin, cred ca din aceasta categorie fac parte in majoritate femei care, anterior "masacrului" de cate ori plecau de la lucru se uitau in urma sa nu fie muscate de fiare. 

  3. Rudele lui Contra: bine le-au facut, lighioane, bestii, ne mancau daca ii mai toleram, etc. Din aceasta categorie fac parte oamenii care sunt tot timpul "pe dos" (a nu se citi homosexuali, desi ...), genul de oameni carora daca le zici ca e alba ei iti zic din reflex ca e neagra.
Nu ma opresc acum sa analizez parerile impartite pentru simplu fapt ca eu nu am avut una. Importante sunt doar faptele iar faptul e ca am vazut caini care agonizau scuipand borhot. In fond, vorba cantecului "vietii nu ii pasa ca unu-i bun si altu-i rau".

Un comentariu:

  1. foarte tare. puteau fi folositi in teste euroncap, la testu pedestrian. ii puneau pe marginea drumului, ii tamponau si acordau stele :D
    cind am facut armata.. unii jucau jocul ... cine nu-i gata ... ii sparg capu cu lopata. multi ciini au vazut lopata.

    RăspundețiȘtergere