joi, 20 mai 2010

Cu Organu' la examen

 Am fost la examen, ceva cu sisteme de date...pana mea, 180 de pagini, n-am avut rabdare sa citesc asa ca am mers doar sa vad "ce se da".
 Examenul s-a dat in timpul unui curs aca ca profu' a impuscat doi iepuri dintr-un singur foc. Jumatate de sala participa la curs, cealalta (in care ma aflam si eu) dadea examen. Cum profu' era concentrat pe ceea ce avea de predat, jumatatea mea s-a pus pe copiat. Eu nici macar nu aveam din ce si, chiar daca aveam, nu puteams a copiez pentru ca il stiam pe prof dintr-o alta conjunctura si imi pica obrazul de susine. Pe langa asta, o alta primejdie ma pastea penteu ca in partea de sala "de la curs" era si personajul din poza, ORGANU', cu toate echipamentele din dotare.
 Avand in vedere ca respectivul era undeva la 190 cm, 150 kg si cu o ceafa mai lata ca a unui bulgar e evident ca nu ma puteam risca sa dau cu ochii pe materiale informative ca imediat ma salta organul, ma lega si ma arunca in duba, mai ales ca, dupa cum casca la vederea pointerilor si a vectorilor, pun pariu ca isi dorea sa faca cu totul altceva decat sa il asculte pe proful ala cum presteaza.
'mnasieara !

2 comentarii: