luni, 26 iulie 2010

Fantezia de la observator

 Cu rusine recunosc ca am avut o fantezie erotica privind la observatorul de la ora 19 de pe antena 1.
 Am vazut-o pe elena udrea, o femeie destul de prezentabila si mi-am inchipuit-o imbracata in zeghe. Haina era tarcata, din material undeva la limita intre molton si carpa de sac iar modelul era din colecta Auschwitz-Birkenau. Imaginea mi s-a dezvoltat mai apoi, i-am adaugat batic - tot tarcat, am plasat-o in spatele unor garduri cu sarma ghimpata, mestecand o coaja de paine . Totul era atat de clar, atat de real si se potrivea atat de bine incat brusc am avut o erectie sentimentala. Ma gandesc chiar, ca in momentul in care doamna udrea va renunta la taioarele ei stramte si la bluzele decoltate si va imbraca haina cu model marinaresc dar cu dungile dispuse vertical, sa o votez neconditionat, indiferent de postul pentru care va candida.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu