vineri, 13 ianuarie 2012

Imi pare rau !


MOTTO : "Si mai credeam ca eu nu-s tot la cap."

Mi-e scarba sa recunosc dar traim intr-o lume bolnava rau de tot. Malignitatea o intalnim zi de zi in ziare, la TV, la coltul strazii si in ultima vreme si pe internet iar daca e vorba de internet, prietenul meu facebook-ul nu avea cum sa nu intre si el in acest joc.
In concluzie, iata ce mi-a provocat o neplacuta stare de voma in urma cu cateva minute :
Chestia de mai sus reprezinta o postare gasita pe facebook. Nu e Alien, nu e nici The Thing. E pur si simplu nepotelul.
Inteleg ca asteptarea a fost grea de tot si ca bucuria e mare dar ...da-o naibii, puteai astepta macar sa-l spele si sa ii taie matul pentru a nu mai arata ca si cand e proaspat iesit dintr-un film de categoria B.
In fine, "the thing" nu are nici o vina, poate cand o sa priceapa cat de cat, va fi la fel de oripilat de ceea ce i s-a pus la cale inca din primele zile de cand a vazut lumina soarelui. Vinovata ... putin spus, de fapt BOLNAVA CU CAPUL, e persoana care a postat poza respectiva si nici macar nu a partajat-o in cercul cunoscutilor ci a lasat-o la liber sa oripileze pe cat mai multa lume. Oare ce urmeaza ? Nu de alta dar daca tot ni l-ai infatisat impanat in sange si branza, nu se poate sa nu ai si ceva mai hardcore, de genul dilatatiei lu' mami, sa vedem si noi pe unde si-a facut ala micu loc afara.
In final, o mentiune speciala pentru comentatorii - la fel de bolnavi ca si persoana autoare a postului. Oameni buni, oare chiar nu intelegeti ca aici linsul in cur nu se plateste ca in viata reala?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu