miercuri, 9 mai 2012

Suntem peste tot

Nu fac o taina din faptul ca unul din motivele pentru care am plecat din Romania e pentru ca m-am saturat de conationalii mei. Intrucat nici nu am vrut sa parasesc vechiul continent, am ales sa plec cat mai departe si, in prag de toamna, m-am urcat in masina si m-am tot dus. Am facut sute, poate mii de Km. pana s-a terminat pamantul si am dat de apa. Aici m-am oprit, am strigat tare "Ma cac pe voi pe toti" si, neprimind nici un raspuns (lucru imposibil in cazul in care macar un roman se gasea prin zona) am decis ca e "romanian free" deci e bine.
A trecut toamna verde, si iarna tot verde si a venit primavara. In tot acest timp, eu am decis cand sa deschid si cand sa inchid robinetul de "limba si atitudine pur romana" pana intr-o zi calduta de inceput de mai cand venind agale spre casa, am vazut pe jos, aruncata, o carte de vizita. Avand in vedere ca de fiecare data cand vad pe jos nasturi, carti de vizita si bancnote de 50 de euro ma aplec si le ridic, si de data asta am procedat ca atare si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut asta:
Trecand peste "fericita coincidenta" ca facem parte din acelasi neam, intervine si "nemaipomenita coincidenta" de a fi de-a dreptul concetatean cu domn voicu.
Si mai zici ca sa nu-ti dai gauri la cureaua de la ceas ?
Cum pasarile migratoare nu poarta in cioc o hartie pret de peste 1900 de km, aparitia carii de vizita a pizdarului simedrea, pe deasupra si din Timisoara, pe plaja din Sete va ramane una din marile enigme nedezlegate ale omenirii, alaturi de Piramide, sculpturile din Insula Pastelui si desenele de la Nazca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu