marți, 13 aprilie 2010

Baiatu'

Am fost sa mananc la mall si la ghereta cu specific sirian dau de baiatul care in urma cu cateva luni servea la noi cantina de la mine de la lucru. Stiam ca lucreaza acolo (mi-a spus cineva ca l-am mai vazut), desi nu i-am remarcat disparitia din spatele tarabei de la cantina. M-am prefacut totusi surprins si am inceput sa conversez in timp ce colegul sau imi prepara un sandwich cu cartofi, carne de pui si ciuperci. Mi-a povestit de ce viata grea avea el la fostul loc de munca, de ce oameni slab pregatiti avea in jurul sau (oare ce pregatire trebuie sa ai sa pui o lingura de piure de cartofi si o pulpa de pui fripta pe o farfurie) si cat de fericit e in noul serviciu. I-am tinut isonul in ideea ca imi va pune pe sandwich o portie mai consistenta de castraveti murati si maioneza si exact asa s-a intamplat. Ne-am despartit prieteni, promitandu-i ca o sa revin sa consum de la fastfood-ul respectiv si i-am urat POFTA BUNA ! Acum ma gandesc, oare ce ii poti ura unui saormist in afara de Pofta Buna. E clar ca nu el mananca produsul respectiv dar m-am gandit ca persoana sa va reflecta aceasta urare tuturor clientilor sai deci e normal sa ii spui :
 Bucatarului : Pofta buna !
 Medicului: Sanatate !
 Groparului: Odihna Placuta !
 Regizorului: Vizionare placuta !
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu