luni, 6 septembrie 2010

GMDB

Asa cum am stabilit in 19 Decembrie 1999 cand am definitivat planningul pentru ceea ce o sa fac in urmatorul secol, incepand cu data de 2 Septembrie 2010 urma sa scriu pe blogul personal cateva cuvinte despre fiecare film pe care il voi viziona de atunci inainte. Cu un delay de 4 zile, incrc sa ma tin de cuvant si, pentru ca nu vreau sa scriu cronici clasice dar si pentru ca urmaresc sa fiu organizat, am decis sa folosesc urmatoarele atribute:
  • durata filmului vs. durata de vizionare (pentru ca, daca filmul e slab, sar peste partile neinteresante). Cu cat diferenta intre cele doua e mai mare, cu atat filmul e mai slab
  • am mancat/baut ceva in timpul filmului - cu cat sunt mai satul la sfarsitul filmuluicu atat  filmul a fost mai neinteresant
  • somn/abandon (vad continuarea alta data) in timpul filmului - orice explicatie pentru acest atribut e de prisos
  • de revazut: da, nu, in ce context
In functie de aceste atribute, voi stabili in final ratingul filmului. Pentru asta am urmatoarea clasificare:
1. Film de Film  - F(F)
2. Film - F
3. Basina de Film - B(F)
4. Cacat de Film  - C(F)

Un comentariu:

  1. Mai tre sa bagi si urmatoarele:
    1. M-am pishat in timpul filmului da/nu, daca da... de cite ori. Cu cit mai mult cu atit mai de pishat e filmu
    2. M-am kkt in timpul filmului da nu, daca da... durata kkri, consistentza si culoarea
    3. De cite ori m-am beshit in timpul filmului
    Toate acestea sunt foarte importante pentru a "intari" calificativele 3 si 4, daca e vb de pishulik... tre' bagat si 5. Pishat de film

    RăspundețiȘtergere