joi, 9 septembrie 2010

Marsh ba !

Citeam cu ceva timp in unrma pe un site (local, ca doar am zis ca mor dupa ele) un articol de genul "concert inedit in Timisoara cu Secret Chiefs şi Fat 32, precum şi cunoscutul toboşar Ches Smith". De senzatie, nu ?
Cine p*** mea sunt Secret Chiefs ?  Da' ...
Cine p*** mea sunt Fat 32 (sau poate Cine pula mea e Fat32 ? ) Da' ...
Cine p*** mea e Ches Smith
Cand la Cluj vin Iron Maiden, la Tg. Mures vin Europe si Korn, la Bistrita canta Haggard ...OK ! non rockerii sa ma scuze, dar...cand la Brasov canta Cesaria Evora, la Constanta canta Mika, tot pe acolo canta si Fatboy Slim si asa mai ...etc.(de Bucuresti nici nu mai scriu ca miticii sun niste hoti si fura de la banateni  plus ca nici nu mi-ar ajunge vreo suta de linii sa scriu ce concerte vin pe acolo).
revenind ... Cand...toate cele mai de sus se intampla, voi, mancatori de plescavita, spuneti ca se petrece mega evenimentul vietii in weekendul care vine. Apoi nu va e voua rusine sa va dati atata cu pumnul in piept pentru niste lucruri pentru care altii nici nu se chinuie sa isi puna papucii de casa si sa iasa afara din curte ? Nu e departe ziua sa anuntati si concerte de senzatie sustinute de guta si salam in Lepa Brena, unde voi dansati pe mese si faceti fara numar cu bani trasi la xerox, pe cand prin alte locuri canta Metallica, Madonna, Aerosmith, etc. Va cacati atata pe voi ca ati adus-o pe Shakira (apropo, tot niste mitici v-au adus-o, nu uitati asta) dar asta e atat de veche de a si uitat sarata fata.

Ah, si pentru cei ce nu stiu, "p***" vine de la "pula", doar ca m-am cenzurat.

6 comentarii:

  1. Banatui fruncea. Opa dirli da, in ...cenzurarea mea

    RăspundețiȘtergere
  2. Corect, sa iti dau cu ...cenzura-n piept :)
    Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  3. diferenţa între "inedit" şi "extraordinar" e clară, da' nu insist, te văd chitit pe scandal :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am dat un Ctrl + F + Extraordinar pe textul postat si, srpriza, nici un entry.
    W T F ?

    RăspundețiȘtergere
  5. dude, u can do better. point was ca eventul nu era promovat ca ceva super-pizda, si de acolo toate exemplele date in contrapartida nu-si au rostul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ia de aici :
    http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/spectacol-grandios-cu-phoenix-in-parcul-rozelor-din-timisoara/cn/news-20100624-11481914

    Ideea nu e legata de concertul in sine ci de faptul ca tot ceea ce se petrece in orasul asta li se pare cetatenilor ca fiind de exceptie. Am auzit de nenumarate ori cat de minutat afost concertul jenicai faras de la revelion sau despre senzationalele concerte bajaga din centru.

    RăspundețiȘtergere