joi, 2 septembrie 2010

burGAYzul

In seara asta mi-am insultat inteligenta timp de aproape o ora urmarind emisiunea Antenei1: Burlacul. M-a "prins" pentru ca episodul respectiv se petrecea la Paris, unul din locurile foarte dragi mie. Am fost atat de prins de ceea ce se petrecea in bacground incat am trecut peste toate incercarile lui bote de a parea un fin cunoscator al orasului dar si peste toate scalambaielile scroafelor care incercau sa ii intre in gratii. M-a trezit totusi la realitate un dialog fabulos in care bote, aflandu-se pe terasa unei crajme si fiind nevoit sa aleaga intre cele doua pretendente a lansat o replica fabuloasa "Sa ne gandim la cifra 3: la cei 3 purcelusi, la cei 3 iezi, la cei 3 muschetari, suntem la Paris, de ce sa nu facem menage a trois". Nu, nu cred ca a fost studiata aceasta replica. Nici macar nu cred ca i-a fost soptita in casca de catre realizatorii show-ului respectiv. Cred ca intradevar asta este dovada fortei intelectuale a VESELULUI bote.
Revenind la realitate in urma replicii de mai sus, nu am mai putut rezista in fata TV-ului decat vreo 2-3 minute, timp in care protagonistul impreuna cu cele doua june au mers la Moulin Rouge. Acum imi pare rau ca nu am urmarit pana la final emisiunea pentru ca la cum i s-a dus vestea, cred ca bote le-a lasat pe cele doua domnite sa urmareasca show-ul timp in care el a mers putin mai jos, in Place Pigalle, de unde nu cred ca a plecat fara a o lua de cel putin vreo doua ori la mizerie iar in final pun pariu ca a gustat si dintr-un sandwich cu salam barbos. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu