luni, 30 august 2010

Sa traiasca tinerii !

Deci, am avut o zi extrem de agitata, caldura mare, aglomeratie orasului...m-au biruit.
M-am oprit putin sa imi trag sufletul prin gatul unui pet de Timisoreana la 2 l si, dupa ce am golit-o pe jumatate, mi-am dat seama ca o pot folosi pe post de perna. In concluzie, m-am asezat la umbra deasa si iarba grasa si am tras un puiut de somn. Am visat asa, ca eram la o nunta si ca toata lumea, in frunte cu mirii, roieste in jurul meu. Cum nu imi place sa fiu in centrul atentiei, mai ales ca nu eram nici imbracat pentru un asa eveniment, am incercat sa stau la o parte dar tot nu m-am putut sustrage fotografilor care mi-au cerut expres sa nu lipsesc din cadru.
Acum astept si eu cu nerabdare sa primesc DVD-urile cu nunta si, daca se poate, o copie a albumului de nunta pentru a o arata tovarasilor mei de pahar. Va multumesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu