sâmbătă, 7 august 2010

Despre mine (postare malitioasa)

Mi-am dat seama ca fiecare blog are doua feluri de cititori:
  •  cititorii reali - care mai lasa cate o injuratura, o idee, un scuipat ...pentru a-si face simtita trecerea
  •  fantome  - care doar citesc, comenteaza in gand si... atat
Ei bine, la intalnirea lunara cu cei doi cititori reali ai blogului de fata mi s-a propus sa scriu o postare despre mine. Cum ideea mi s-a parut extrem de interesanta am decis sa ma conformez.

Pai dragii mei, ce sa spun eu despre mine ? Minele sunt niste gauri in pamant in care intra minerii cu tot felul de utilaje pentru a scoate la suprafata minereuri (feroase, neferoase) care apoi sunt prelucrate in industrie. Tot despre mine mai pot sa spun ca sunt si un fel de arme care se planteaza in pamant si pe care daca ai calcat, apoi ai pus-o ! Nu in ultimul rand despre mine as putea sa mai spun ca sunt niste bucati de grafit din care se confectioneaza creioane.
Ma opresc aici pentru ca, desi as putea sa scriu mult mai multe despre mine, e bine sa mai lasam si o umbra de mister.

6 comentarii:

  1. :))
    Alina, deja ai fost numarata cand i-am pomenit pe cei doi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce de cacat e tema asta (a blogului, nu a "scripturilor" tale). baga si tu pe negru scris verde ca e alfel sau schimba fundalul. ai putea pune un fundal maro la fel ca cacatul sau unu roz ca rahatu :D. oare ai putea pune si niste mirosuri? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. mult mai ok. ma giondeam la un moment dat sa dau un anunt in ziarele de specialitate cum ca: vind viermisori de cur. livrare individuala sau impreuna cu cacatul. oare ar aparea?

    RăspundețiȘtergere