joi, 14 octombrie 2010

Knight and Day

http://www.imdb.com/title/tt1013743/

Real Runtime/My Runtime: 109 /100 (concediu medical, oricum nu aveam ce face

Mancare/Bautura: Nimic (condecinta a parantezei de mai sus)

Somn/Abandon: 20 de minute pentru ca am avut nevoie de forte proaspete

De revazut: dupa ce compun un poem mai tare ca Luceafarul

Personal Rating : B(F)

Nici acum nu sunt sigur daca am vazut Knight and Day sau "Misiune impsibila n" (n>3). De fapt, daca il vedeam fara sonor si fara sa stiu cum se cheama, puteam sa bag mana in foc ca e un alt episod din MI. In afara de faptul ca personajul lui Cruise nu se mai cheama Ethan Hunt nu prea ai de unde sa iti dai seama ca filmul asta e altceva. Am vazut acelasi spion super-mega-ultra antrenat, care sare, se catara, trage cu orice arma si din orice pozitie, conduce masini, elicoptere si avioane si se plimba prin toata lumea, plus ca nici macar la alergare nu se chinuie sa fie altfel (macar sa fi schiopatat de un picior sau sa fi facut pasii mai mari). Pe langa asta, Cameron Diaz, transparenta ca in orice film in care mai presteaza.
Astept cu nerabdare MI 4 - cica se lanseaza la anul. Sunt curios daca nu baga in el si ceva cadre nefolosite in Knight and Day.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu