joi, 2 februarie 2012

... as we know it

Fie ca ne place, fie ca nu, Sfarsitul lumii vine anul asta. Daca datile trecute au fost doar abureli de data asta s-a stabilit clar si iremediabil in acelasi timp. Cu toate ca multi se asteapta sa vina in 12-12-2012 (pentru a respecta traditia si poate pentru ca e ultima data cand o secventa de acest gen se poate compune) Sfarsitul lumii va veni mai devreme, undeva in vara. Nu o sa va dezvalui data exacta, nu pentru ca nu o cunosc ci pentru ca pur si simplu vreau sa vad cum va va prinde nepragatiti. Doamne, ce o sa mai rad !!!
Va intrebati poate de unde atata siguranta in cele scrise mai sus si pe ce ma bazez cand afirm respectivele lucruri ? Ei bine, stiu toate acestea direct de la sursa, pentru ca, nu-i asa, am vorbit cu Sfarsitul lumii !
L-am intalnit marti seara la o partida de carti, alaturi de mai vechii amici Arsinel, Păcălici si Cainele Desenat, la care el nu a participat. A doua zi l-am sunat pentru a-i inapoia umbrela uitata la mine in apartament si, daca tot mi-a raspuns i-am cerut detalii referitoare la venirea sa. A fost extrem de amabil si mi-a dat destul de multe informatii dintre care, cred eu cea mai importanta e ca va veni noaptea - cel putin pentru tarile din Europa - pentru a nu deranja pe nimeni. In concluzie, veti putea intalni Sfarsitul lumii fie daca veniti de la club/chef fie daca iesiti de la schimbul trei, in rest, nici macar nu veti sti ca a trecut, doar va veti trezi si va veti spala pe fata si pe dinti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu