sâmbătă, 11 februarie 2012

Overtime in Romania

De cand am vazut reclama asta m-am intrebat : Oare cum ar suna o adaptare pentru Romania ?

[Imagini]: Bezna. Tunel National Arena. Stefan Iordache (is dead) paseste cu atentie incercand sa ocoleasca baltile si noroaiele.

Este pauza. Ambele echipe sunt în vestiarul lor discutand ceea ce pot face pentru acâştiga acest joc în a doua jumătate.

[Imagini]: Copsa mica, Castelul Bran, Rosia Montana, Manastirile din Moldova, Gara de Nord din Timisoara, Delta Dunarii..

In Romania, din pacate suntem in finalul prelungirilor. Oamenii sunt fara locuri de munca si ii doare ... IN CUR. Nici nu se sinchisesc sa se gandeasca la o revenire. Şi cu toate ca asta nu este un joc, manelele urla din boxele date la maxim si toata lume danseaza.

[Imagini]: Florin Salam canta la inmormantarea lu' Jana (mama lu' Fane Spoitoru), Dansez pentru tine - sezon 2, Nunta fetei lui Nicolae Guta, Concert Costel Busuioc

Oamenii din tara stiu cum stau treburile. Ei au pierdut aproape totul. Dar împreună, lupta in continuare pentru a elimina cuvantul "aproape" din propozitia anterioara. Si din pacate, doar acest lucru il fac IMPREUNA.

[Imagini]: Zapada, inundatii, zapada, inundatii, iar zapada, iar inundatii

Am văzut o mulţime de epoci dure, o mulţime de recesiuni în viaţa mea. Şi, vremuri când nu ne înţelegem unii pe alţii. Se parea ca uneori ne-am pierdut inima dar e clar ca ne-am pierdut de tot capul. Când ceata divizarii, discordia si vina au făcut ca totul sa ingreunezeceea ce va urma, atitudinea noastra a amplificat acest greu.

[Imagini]: Basescu, Mircea Badea, Ceausescu, Iliescu, Gheorghe Doja, Victor Ponta, Catalin Maruta, Hagi, Nadia, Ilie Nastase, Bianca Dragusanu, Adi Mutu, Dan Diaconescu

Dar, in ciuda tuturor incercarilor la care am fost supusi, nu am inteles nimic si am continuat sa actionam cu egoism si sa le facem in ciuda celor de langa noi. Pentru că e ceea ce facem. In loc sa cautam o cale in vremurile dificile noi preferam sa daramam tot ceea ce bun si ce ar putea fi folosit mai departe.

[Imagini]: Soarele rasare deasupra blocurilor din Filiasi

Tot ceea ce contează acum este sa fim smecheri si sa ii "facem" pe ceilalti. Cum dam din coate sa ajung in fata? Cum sa câştigam ?

[Imagini]: Dacia Sandero, Meciul Romania -Argentina de la CM din '94, Cristian Mungiul luand Palm d'Or in 2007 ,Horia tecau castigand Australian Open la dublu mixt

Noi romanii le aratam tuturor că orice se poate face. Şi, ceea ce este adevărat despre noi este adevărat despre toata tara noastra.

[Imagini]: Bute, Doroftei, fratii Simion, Nikita, Ghita, Sora, Iftimoaie, Morosanu - Moartea din Carpati

Această ţară nu mai poate fi facuta knock-out cu un singur pumn pentru ca e la pamant de multa vreme. Am incercat odata sa ne ridicam şi atunci ne-am tras presul de sub picioare si scaunul de sub cur si tot ce s-a auzit a fost bufnitura ce a marcat noua noastra cadere.

[Imagini]: Stefan Iordache (still dead) fumeaza o tigare in filmul Glissando, inmormantare Stefan Iordache, Monica Tatoiul se pronunta in legatura cu fumatul.

Da, asta e sfarsitul Romania. Şi, din pacate, meciul a fost pierdut. DEMULT !

[Imagini]: Balanel si Miaunel - aspiratorul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu