joi, 23 februarie 2012

Drive

Am avut o experienta nemaipomenita in preumblarile mele pe autostrazile Europei: m-am intalnit cu El, cu Ferrari ! Pe Ferrari mai intai il auzi pentru ca, asemenea avionului cu reactie, motorul isi anunta prezenta cu mult inainte de a se arata ochiului. Cu soundrtack-ul unei curse de formula unu in urechi, il astepti pana apare in oglinda retrovizoare si nici nu apuci sa clipesti ca te-a si depasit lasand in urma lui o urma rosie.
Pentru Ferrari nu exista alta banda decat banda de viteza maxima. Asa ca, daca ai 3 benzi pe sens, Ferrari e totdeauna pe banda 3, daca sunt 2 benzi, e pe banda 2...si asa mai departe pentru ca e sub demnitatea Ferrari-ului sa mearga pe o alta banda. Ar fi poate de bun simt ca pe toate autostrazile sa se construiasca o banda separata careia sa i se spuna "banda de circulatie Ferrari" si pe care sa nu aiba drept de circulatie decat masina cu calul cabrat. Totusi, sunt foarte curios ce se intampla cu Ferrari pana ajunge pe autostrada pentru ca eu nu l-am vazut circuland pe drum cu o singura banda pe sens. S-ar putea sa zboare, sa pluteasca prin aer pana apare cel putin inca o banda pe care sa aterizeze lin si sa isi continue rulajul. Sau poate ca se deplaseaza intr-o dunga pe linia alba de demarcatie dintre benzi ... cine mai stie ? Pentru mine circulatia Ferarri-ului pe un drum simplu ramane inca una din marile enigme ce ma framanta zi si noapte, alaturi de constructia capului hexagonal al cheii Ikea, freza lui Neymar si botul calului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu