marți, 13 martie 2012

Tristetea frecventatorului de curve

Gata, m-am potolit !
Dupa o activitate de cativa zeci de ani de mers la curve, anul asta o sa iau o pauza.
Am investit bani, timp si chiar sentimente si pot sa spun ca nu merita.
Stiu, unora li s-ar parea ciudat sa ai chiar si numai o farama de sentimente pentru curva proaspat fututa dar asa-s eu, curva sau nu, eu credeam ca e si ea un om, un suflet. Dar nu, nu e adevarat !
Pe curva trebuie sa o uiti in momentul in care faci dusul de dupa sau cel tarziu in momentul in care ii platesti serviciile pentru ca la randul ei, ea nu te considera decat un "obiect al muncii'. Tu nu insemni pentru ea mai mult de ceea ce inseamna aluatul entru brutar sau caramida pentru zidar.
Nu te astepta ca ea sa te respecte sau sa simta ceva pentru tine. Curva isi face treaba, mai bine sau mai rau, dupa care pentru ea nu mai existi. Cred ca fiecare din noi s-a intalnit intamplator, pe strada, pe facebook, in mall sau la coada la Billa cu o curva careia i-a tras-o cel putin odata iar aceasta s-a facut ca nu il cunoaste, a intors capul si a privit in alta parte sau s-a prefacut a fi ocupata neraspunzand nici macar la salut. pentru ca, Da ! ... curvele nu lasa nici macar loc de buna ziua.
Si, daca ele, procedeaza in acest fel, de ce sa fiu eu cel care sa se simta prost ?
Doar eu dau BANII, ce naiba !
In concluzie curvele mele iubite, eu RENUNT. Daca imi veti duce voi dorul, va astept cu drag sa ma cautati doar ca eu nu o sa va mai caut, nu o sa va mai sun si nici nuo sa va mai salut cand va vad pe strada.
De data asta, cand o sa trec prin Amsterdam o sa prefer racoarea unei beri baute alaturi de prieteni pe o terasa din Bijenkorf in locul unei partide de sex "la trecerea timpului".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu