marți, 20 martie 2012

Culori

M-am nascut intr-un loc gri si cat am stat acolo am purtat foarte mult haine albastre. Acum locuiesc intr-un loc albastru si ma imbrac foarte mult in gri.

Partea 1: GRI
Totul e gri, campuri, case, orase, munti, ape. Chiar si oamenii sunt gri, in special privirea lor. L-am vazut de sus, din cer si, dupa ce am iesit dintre nori am vazut doar atat: gri, gri si iar gri ! Pentru o clipa mi-am dorit sa ma opresc, sa ma ridic din nou deasupra norilor pentru ca albul acestora si imaginea soarele la asfintit sa imi stearga din minte tot griul asta murdar. Ma imbracam in albastru din...nevoia de albastru. Tot timpul cat am locuit in gri am avut nevoie de albastru si ori de cate ori aveam ocazia, evadam pentru catva timp pentru a-mi satisface aceasta nevoie. Cand nu puteam sa fac acest lucru, compensam imbracandu-ma in albastru.

Partea 2: ALBASTRU
Intr-o zi m-am saturat de gri si m-am gandit sa schimb radical culoarea asa ca am ales, cum altfel, albastru. Acum totul e albastru campuri, case, orase, munti si mai ales ape. Chiar si oamenii sunt de culoare albastra, si nu doar privirea lor. L-am vazut de sus, din cer si, duoa ce am iesit din nori mi-am dorit sa ma prabusesc brusc, pentru a ajunge cat mai repede in albastrul meu iubit. Acum traiesc in albastru, cu apele, formele de relief si oamenii albastri. Ma imbrac in gri dar nu fac asta pentru ca imi e dor de griul in care am trait pana acum ci pur si simplu pentru ca imi sta bine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu