duminică, 8 aprilie 2012

tot ...Acolo este tara mea !

Pentru ca impresia ultimei postari imi e inca vie in minte si mai ales in nas inca ma ai intreb, oare ce OM (?) a fost in stare sa dea nastere [ : )) ] gestului respectiv. Inca imi mai bat capul cu aceasta intrebare. Intrucat trenul vine din Moldova, de la multi multi km automat ma gandesc ca artistul anonim vine si el din aceeasi provincie istorica - nu de alta dar Moldova e recunoscuta pentru femeile frumoase dar mai ales pentru marele numar de oameni de arta si cultura cu care a contribuit la dezvoltarea spirituala a Romaniei.  Si totusi, nu pot sa cred ca un moldovean adevarat ar fi capabil de asa ceva. In afara de faptul ca am o matusa care vine zona centrala a moldovei (careia ii multumesc pentru singura verisoara primara ce mi-a oferit-o, careia ii de asemenea pentru singura nepoata primara ce mi-a oferit-o), viata mea s-a intersectat de multe ori cu viata locuitorilor de la est de Carpatii Orientali. Nu pot sa neg minunatele momente petrecute alaturi de fostii mei colegi de serviciu, majoritatea moldoveni get beget, veniti in Timisoara. Stau acum si ii analizez pe fiecare, ca om, ca spirit si mai ales ca vietuitoare a acestui pamant si nu mi-i pot inchipui sa faca un astfel de gest. Inima lor buna, gandul curat cat mai ales altruismul si bunul lor simt le-ar bloca instant orificiul anal. In plus, credinta lor in cele ceresti (sa nu uitam ca e provincia cu numarul cel mai mare de biserici pe cap de locuitor) le-ar cenzura din start orice tendinta de a se caca langa vasul de toaleta. E clar, oricine si-ar fi putut face treburile acolo, pana si eu intr-un moment de ratacire, dar nu un moldovean. Atunci ? E posibil sa fi fost niste unguri iar ei sa fi facut asta pentru a se razbuna pe neamul nostru si pentru a ne invrajbi cu moldovenii sau poate sa fi fost rusi, popor ce totdeauna ne-a tratat ca pe niste rahati si, nu e imposibil sa fi fost extraterestri, fiinte ce nu cunosc cum sta treaba cu buzile pe batrana noastra planeta.
Orice ar fi fost , misterul inca ramane neelucidat si cine stie cate trenuri vor mai circula pe acea ruta pana sa aflam raspunsul la aceasta interebare : CINE ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu