duminică, 19 mai 2013

R.I.P. Alexandrina Atanasiade

     Ce-ti e si cu viata asta , nu-i asa Alexandrina ?
     Sa-ti spun drept, o surprindere nemasurata m-a cuprins cand am vazut in ziare ca ai trecut in lumea de dincolo. Nu te stiam bolnava si nici nu aveai pasiunea periculoasa a motoarelor de mare putere ca fiul tau si pentru aia tot te-ai dus. Nu mai e dreptate in Univers !
Nu stiu cati te plang. Eu, drept sa iti spun, nu o sa o fac. In schimb am scos pepenele din frigider, mi-am taiat o bucata si o sa mananc in cinstea ta imediat ce temperatura acesteia va urca, pentru a nu ma durea dintii.
     Uite, pentru ca ai fost o femeie buna, mama de familie si ingrijitoare de gradina cu zarzavaturi o sa mananc chiar doua felii, bogdaproste, ca sti cat imi place pepenele! Chiar asa, sper ca ai lasat cu limba de moarte sau macar ai scris acolo o nota de subsol in testament sa se dea pepene si la pomana de dupa inmormantare, nu de alta dar dupa sarbatorile astea de paste m-am cam scarbit de atata carne. Ei bine, nu-ti fa tu acum probleme in caz ca ai uitat sa le zici de pepene, eu oricum o sa vin sa imi prezint un ultim omagiu. Singura mea problema e ca inca nu am decis modul in care o sa imi exprim acest omagiu. Ma gandeam la un Harlem Shake dar nu stiu daca ceilalti participanti vor fi destul de empatici. Eu mi-am downloadat deja melodia pe telefonul mobil, macar o sa incerc ca doar "incercarea moarte n-are" (scuza-ma, nu am vrut sa fiu malitios). In caz ca gestul meu nu da roade o sa incerc altceva, probabil un planking la capataiul tau.
     Oare vine si Florin Salam sa cante piesa ce a lansat-o la inmormantarea mamei lui Fane Spoitorul si a carei remastering a fost prezentat la inmormantarea lui Ramir? Nu cred ca rateaza el ocazia, in plus, avand in vedere ce mare personalitate ai fost, un pariu ca pregateste chiar un remix. Fara grija insa, voi fi pe faza si voi urca primul piesa pe youtube si pun pariu ca vei avea milioane de vizualizari pentru o vesnica pomenire !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu