marți, 7 mai 2013

Extrem de umanitar - DISTRIBUIE !

Nu prea imi sta in obicei sa promovez chestiile umanitare dar de aceasta data ma vad in situatia de a apela la toti cunoscutii mei pentru ca am nevoie de AJUTOR.
Trebuie neaparat sa il gasesc pe baiatul din figura asa ca distribuiti, imprastiati sau mai stiu eu ce faceti doar:
VA ROG, AJUTATI-MA SA IL GASESC !!!! 
Nu stiu cum il cheama pe roackerul cu tricou Iron Maiden. Tot ce stiu despre el e ca in data de 6 Mai 2013 a calatorit in trenul Inter Regio 12766, in vagonul 3 locul 53, pe ruta Arad - Alba Iulia. Stiu aceasta pentru ca eu aveam locul de langa el (57) doar ca in momentul in care am dorit sa ma asez, respectivul imi ocupa deja o treime din fotoliu pe motiv ca mare parte din locul sau era ocupat cu o plasa mare de rafie ce nu suporta sa stea in locul destinat bagajelor. Cum om + plasa > 1 loc in tren, baiatul a fost nevoit sa se extinda si la locul de langa astfel ca in momentul in care cu greu am reusit sa ma asez am simtit un puternic contact lateral la nivelul fesei si a qvadricepsului femural stang. Avand in vedere ca in general nu sunt o persoana care sa aprecieze contactul fizic si mai ales contactul cu un barbat, am considerat ca in acel moment gradul de intimitate in care ajunsesem cu colegul meu de calatorie era mult prea ridicat pentru nivelul meu de suportabilitate, asa ca m-am ridicat si am iesit pe culoar in speranta ca respectivul se va sesiza se va retrage de pe treimea mea de scaun. 
Din pacate rockerul era extrem de obosit asa ca a adormit instantaneu (in somn ocupand aproape 50% din locul meu) si pentru ca nu s-a trezit nici macar o clipa pe toata durata drumului, eu am fost nevoit sa merg 4 ore in picioare pe culoar cu toate ca aveam loc platit.
In concluzie, avand in vedere ca la inceputul calatoriei am uitat sa ii urez traditionalul "Somn usor si vise placute", VA ROG ca in cazul in care il cunoasteti sa ii transmiteti toate scuzele mele pentru aceasta omisiune si de asemenea sa ii spuneti ca sper din toata inima ca a avut un drum extrem de usor si lipsit de peripetii,
VA MULTUMESC !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu