marți, 10 mai 2011

the age of hope

Revin
Da, stiu, pauza fu putin cam lunga (multumesc fanilor ce mi-au remarcat absenta) dar ce drac sa fac, cineva trebuia sa se ocupe si de Bin Laden ala. In fine, mi-a luat ceva mai mult decat estimasem dar acum ma intorc sa va scriu iar despre cacatul nostru cel de toate zilele.Mai bine zis, de data asta o sa scriu despre ceasul biologic al cacatului.
Desi nu sunt rapus de oboseala, in fiecare seara trebuie sa merg devreme la culcare pentru ca dimineata sa ma pot trezi la ora 7:05 fix, si nu din cauza mea. Nu ceasul meu biologic suna la acea ora ci ceasul biologic al cacatului.
Exact la 7:05 cacatul mi se trezeste si incepe sa planga in mine. Isi cere dreptul de a vedea soarele de a simti libertatea bazinului de toaleta. Am incercat tot felul de tertipuri, amagiri si minciuni. I-am dat somnifere si anti-laxative (sa-mi zica cineva care e antonimul cuvantului LAXATIV), i-am cantat cantece de leagan dar degeaba, orice as face, el la ora 7:05 este gata de scandal ca deh, asa-i cand ai cacat in tine. Prin urmare sunt nevoit sa il eliberez cat mai rapid, ba, in plus, sa ii dau si jucaria lui din hartie gienica si sa ii fredonez uneori cate o basina de adio.
Va rog mult, daca ati experimentat aceasta situatie (si stiu ca muuulti dintre voi ati facut-o) sa imi spuneti si mie ce trebuie sa fac sa imi mai potolesc cacatul pentru ca toate aceste trezeri la ore matinale imi diminueaza capacitatea de efort iar randamentul meu la job e in continua scadere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu