vineri, 10 iunie 2011

Coca Cola

Mi-am cumparat si eu sticlele din promotia Coca Cola. Cald fiind si neputand rezista tentatiei am si baut continutul asa ca acum imi stau pe un colt de birou, goale si triste. Pe fundul fiecareia mai zace o farama de lichid (de fapt e doar colorantul pentru ca lichidul s-a evaporat) iar la gura sticlelor o musca bazaie simtind mirosul dulceag si nestiind daca sa intre sau nu. Frigiderul care le adapostea alaturi de suratele lor e acum departe si mult mai gol iar vina pentru acest lucru imi apartine si mie intr-o oarecare masura.

Este evident ca nu mai au acelasi farmec ca in momentul in care le-am cumparat. Intistarea sticleror ma molipseste de cate ori privire imi cade asupra lor iar in curand presimt ca ma va paste o depresie in care nu dai nici daca aprofundezi poezia simbolistilor.

Nu stiu acum ce sa mai fac cu ele. Le-as arunca dar am in jur doar cosuri de hartie, resturi alimentare si plastic - nimic dedicat sticlei. Le-am adus o sticla de apa minerala sa le mai tina de urat, poate chiar sa le inveseleasca dar fara nici un succes. M-am gandit chiar sa cumpar o sticla mai mare de cola si sa le umplu din nou dar din pacate nu mai am dopurile originale pentru a le re-capsa si cu vremea asta in cateva zile ajung iar in starea de acum. In concluzie, stau acolo, toata ziua, asteptand clipa ce niciodata nu o sa vina. Cred ca nici macar un colectionar fanatic nu ar putea sa salveze situatia pentru ca pana la urma sunt doar trei sticle goale.

3 comentarii:

  1. io zic sa te pishi in ele, sa se simta din nou pline

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt curios ce ai facut pina la urma cu aceste sticle, te-ai pishat sau nu in ele, savureaza sau nu cineva licoarea din acele sticle?

    RăspundețiȘtergere