duminică, 2 octombrie 2011

Ce frumosi sunteti ...

Sa mori tu ca acesand facebookul, nu ai gasit niciodata o poza infatisand doua sau mai multe personaje ( sot/sotie, "gagik" cu "pooy-ul" ei }{muahh sau de ce nu, o familie fericita cu unu doi, trei ...copii) la care un prieten sau o ruda apropiata au facut celebrul comentariu "CE FRUMOSI SUNTETI SI CE BINE VA STA IMPREUNA". Bine, acum inteleg ca nu ai gasit citatul exact in forma asta pentru ca deh ... romanul s-a nascut poet, asa ca, treaca de la mine, se accepta si urmatoarele: "Ce cool sinteti", "Woow baby, sinteti bestiali amandoi", etc.

Nu conteaza ca de foarte multe ori persoanele ce apar in pozase potrivesc ca nuca in perete : ea juna si frumoasa, el batran cu chelie ori mama cu o bluza murdara ce strange la piept un copilas cu urechi clapauge si dinti de castor sau, de ce nu, ceva de genul celor din imaginea alaturata. I-am vazut la mall si automat mi-a venit in minte citatul pentru ca ... sunt frumosi (pacat ca nu ii vedeti din fata) dar mai ales le sta bine impreuna, vezi mai ales tinutele ce se potrivesc de minune - tricou/slapi de plaja/bermude - tinuta naturala de mers la strand sau la o prajeala pe malul Timisului versus rochie mini (cred ca din colectia Mango) pantofi cu toc de 8 cm si poseta plic - tinuta de mall sau club.

Privindu-i m-am gandit, oare cine pe cine a scos afara din casa ?

Am impresia ca ea s-a imbracat frumos, "de duminica" si a trecut pe la el, la etajul 6. El tocmai scotea lada de bere din frigider sa o duca jos la masina pentru a pleca cu "baietii" la o ceafa, 10 mici si un fotbal la iarba verde cand :"hai 'uby, ca fetele sunt la ciclu si eu cu cine mai ies la mall? Daca ma iubesti, du-ma acum la o saorma.". Iar el, berbecul, si-a tras in picioare perechea de slapi intre degete si cu un "noa hai fă" plin de entuziasm a adus-o in fata camerei mele foto.




3 comentarii:

  1. CE FRUMOSI SUNT SI CE BINE LE STA IMPREUNA SAU MAI BINE ZIS... DE MULT NU AM MAI VAZUT UN ASEMENA CUPLU, EA COCOR EL BIZON

    RăspundețiȘtergere
  2. http://annoyingorange.com/2011/09/fake-n-bacon/

    RăspundețiȘtergere
  3. am uitat sa-ti spun. Walker incontinuare prinde infractorii, asa ca poti sta linistit :)

    RăspundețiȘtergere