marți, 10 iulie 2012

Frica

Exista pe lumea asta cateva interdictii clare, respectate de toate persoanele cu o farama de ratiune. Pentru exemplificare as putea sa amintesc aici :
1. Nu fumati in benzinarie !
2. Nu va aplecati in afara ! (si automat: Nu folositi toaleta in timpul stationarii trenului)
3. Nu beti apa dupa ce ati mancat prune coapte !
...si, in felul asta, as putea continua la nesfarsit.
Nu stiu cine a inventat aceste "Nu-uri" dar stiu ca suntem cu totii constienti de ce tragedii s-ar putea intampla daca le-am incalca, fie ele scrise sau nescrise.Chiar daca uneori inconstient, actionam in consecinta si le respectam fara discutie.
Zilele trecute, am descoperit fara voia mea un astfel de "Nu" si, deoarece nu cred ca se afla inca "pe piata", m-am gandit ca ar fi bine sa il lansez pe piata pentru a evita catastrofe inimaginabile. Ei bine, "Nu-ul" meu s-a dezvoltat in urma unei vizite intr-un magzin de cristaluri cand printre rafturile cu pretioasele si fragilele obiecte - cani, pahare, farfurii, bibelouri - am zarit plimbandu-se o gravida in apropierea termenului de livrare (mai pe romaneste, luna >7). La fiecare miscare burta-i imensa se apropia amenintator de obiectele expuse iar doi vanzatori se aflau tot timpul in preajma ei pentru a incerca sa mai salveze cate ceva in cazul unui contact, nu de alta, dar dupa cum stim, gravidele, crezanduse centrul universului, nu dau nimic pe planetele ce graviteaza in jurul lor. Am privit stupefiat la tot acest spectacol thrilleresc, rostind in gand o rugaciune si implorand divinitatea ca in cazul unui accident sa scap nevatamat din eventuala ploaie de cioburi. Furisandu-ma tiptil, desi nu furasem nimic din magazin, m-am gandit ca ar fi bine ca pe langa semnul de "interzis accesul cu caini", pe usa, la intrare sa fie adaugat si un semn care sa interzica si accesul gestantelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu