marți, 10 februarie 2015

Timpul ? Probabil ...

  De mic am fost inzestrat cu capacitatea de a nu lasa nici o intrebare fara raspuns. Corect sau incorect, raspunsul meu venea automat atunci cand intr-o conversatie ma loveam de un semn de intrebare. Asa ca, vazand eu ca timp de 40 de ani n-am fost prins niciodata  descoperit, am inceput sa ma cred de-a dreptul  question-proof.
  Totul insa s-a naruit intr-o clipita cand, intr-o frumoasa zi de primavara am fost prins intr-o discutie banala ce m-a lasat fara cuvinte.
   Istoria e simpla, incepand cu un telefon care suna iar la celalalt capat, o voce - blonda la acea vreme - ce m-a scurtcircuitat cu o singura fraza: "Salut, ne-am propus sa mergem la Paris si te-am sunat sa te intreb : cum e vremea in Franta?" Brusc m-a lovit infarctul cerebral. Prin cap ideile au inceput rapid sa mi se  incolaceasca mai rau ca o anaconda pe victimele sale, doar ca nici una dintre ele n-a reusit sa  razbata pana la corzile vocale pentru a lua forma unui raspuns.
   As fiputut sa-i dau raspunsuri logice si de bun simt, cum ca eu locuiesc la 600 km de Paris iar informatiile despre vremea din regiunea mea ar fi irelevante, ca vemea poate fi diferita intr-un spatiu de cativa kilometri apoi pe o verticala Nord-Sud ce cateva sute sau  ca toate informatiile referitoare la vremea intr-o anumita zona de pe glob pot fi simplu gasite  pe unul dn sutele de site-uri de profil.
   As fi putut de asemenea sa gasesc niste raspunsuri mai "elegante", cu informatii aberante legate de depresiuni atmosferice, de mase de aer sau chiar de curenti anticiclonici. ba chiar as fi putut sa-i spun simplu ca asa cum nu urmaresc horoscopul asa nu ma intereseaza nici starea vremii.  Cu toate astea am ramas mut, cu toate ideile paralizate undeva la jumatatea drumului intre gand si vorba.
   Imposibilul a devenit deci posibii iar invincibilitatea mea in  a da raspunsuri s-a incheiat subit. Dar, cum din greseli invatam, si eu am tras multe concluzii dupa acest nefericit eveniment si de atunci stau la cotitura asteptand o noua provocare din partea vocii, devenita intre timp bruneta, De data asta sunt sunt insa pregatit, asa ca, daca vocea imi citeste aceasta postare, eu o invit la un mic Q&A battle, nu de alta dar poate o avea nevoie de informatii cu privire la gustul apei de la robinet, la  cat de verzi sunt frunzele si de ce nu la care parte a hartiei igienice e indicat o folosesti atunci cand  te stergi la cur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu