marți, 14 decembrie 2010

nu mai dati copiii hutza ...

 Am fost in weekend la circ. Nimic nou pentru ca obisnuiesc sa merg de doua ori pe an: vara si iarna. Despre spectacolul din vara nu am scris nimic pentru ca pur si simplu nu mi-a lasat nici o impesie. Oricum, din experienta anilor trecuti, spectacolul de iarna e mult mai interesant pentru ca locul in care se tine reprezentatia e mai mic si, inghesuiala fiind, poti sa admiri mai bine spectacolul.
 Circul de iarna 2010 nu a fost cu nimic mai prejos decat oricare din reprezentatiile de anuii trecuti. Aceeasi clowni colorati, cu tichie, peruca si ochelari haiosi, aceleasi dresuri de ciocanitori, vaci, vulpite si gazele, aceiasi hipopotami, papagali, elefanti si rinoceri dar si lupi si magari pe care dresorii se chinuie sa ii antreneze in tot felul de giumbuslucuri. Nu au lipsit nici senzatiile serii, maimutele cu curul rosu care au incantat ca de fiecare data audienta. De remarcat totusi ca in acest an ele nu au mai fost in centrul atentiei posesorilor de aparate de fotografiat. E drept, au mai existat si persoane care au indraznit nu numai sa le pozeze in actiune ci chiar sa se si pozeze in preajma lor dar (deloc) surprinzator, anul acesta in centrul atentiei a fost Mos Craciun. Am vazut o droaie de lume roind prin preajma, pozandu-se in apropiere, cu sau fara stiinta lui. Ca si in cazul maimutelor, si cu mosul au existat o serie de curajosi (poate si datorita paharelor de alcool consumate) care i-au solicitat sa stea linistit la o poza cu ei. Inca nu am remarcat nici o persoana care sa il fi tras pe mos de barba dar pun pariu ca au fost persoane care la sfarsitul spectacolului, cand cortina s-a lasat, s-au asezat linistite in poala mosului.
 Cat despre cadouri, am inteles ca astea vor veni cu ceva intarziere, undeva in martie :)
 Ho ho huooooooooooooooo ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu