vineri, 31 decembrie 2010

Numai de bine despre 2010

 Chiar nu pot spune ca 2010 a fost un an de cacat pentru ca:
  • Inter Milano a castigat Champions League demonstrand ca nu doar glezna fina face fotbalul frumos. Cu toate astea, Dinamo Bucuresti ramane cea mai senzationala echipa din galaxie
  • Inca se mai compune muzica buna ( Anathema - We're Here Because We're Here  - cel mai bun album pe care l-am ascultat in 2010)
  • ...si se fac filme FOARTE bune (Four Lions)
  • Am alergat iana prin Paris si a fost un sport de-a dreptul interesant
  • Mi-am schimbat masina
  • Am descoperit o lume mult mai domestica in comparatie cu cea in care vietuiam inainte
  • I-am vazut pe Haggard, LIVE ... memorabil !
  • Am luat o noua licenta
  • Mi-am bagat picioarele in Atlantic si m-am plimbat pe Valea Loirei
  • Am tinut in brate bebelusi si, surprinzator, nu au vomitat pe mine
  • S-a deschis Sushi bar in Mall 
  • Am reinceput sa merg la sala
  • Am descoperit sucul Derby la 3 l, cu aroma de trandafiri 
  • Minerii din chile au fost salvati
  • Am invatat sa fac maioneza
  • Am condus prin Bosnia si m-am pierdut prin alte tari ale fostei Jugoslavii
  • Si nu in ultimul rand : V-am tras-o baaaaaaaaaaaaaa !!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu