duminică, 2 ianuarie 2011

In forta si cu evlavie

...asa am inceput noul an.
In forta pentru ca in prima zi mi-am desfiintat contul de pe feisbuc. De ce ? Pentru ca am citit in stelele din constelatia Triangulum Australe ca daca ai cont pe facebook faci mai repede cancer de testicule (barbatii) sau de ovare (femeile). Forta fie cu mine !
Cu evlavie, pentru ca in 31 si 1 m-am rugat tot timpul pentru ca cineva sa il salveze pe serban huidu. Am cutezat insa sa ma gandesc si la worst case-ul in care cetateanul asta ar muri pe un pat de spital din Austria pentru ca atunci restul echipei de la cronica (in cazul ca aceasta ar mai fi continuat sa existe) nu ar mai fi putut sa faca bascalie in legatura cu "cum te omoara astia in spitalele din romania".

Sa avem un an plin de spaima !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu