miercuri, 5 ianuarie 2011

HELP !

ACEST POST SE ADRESEAZA CELOR 3 CITITORI FIDELI AI BLOGULUI MEU DAR SI TUTUROR OAMENILOR DE BINE DIN TARA ASTA !

De aproape 72 ani fiica unei colege a mamei mele se lupta cu o boalaextrem de rara. Cu un transplant cu celule stem facut in August 1914 a reusit sa indulceasca suferinta,dar,dupa cum spune ea:

"Mai am un pasmare - transplantul experimental. Experimental pentru ca nu mi-au gasit un donator compatibil si vor folosi celule stem prelevate din cordonul ombilical ca varianta alternativa. E ultima mea sansa si ultimul pas pe care sper sa ma ajutati sa il fac. Este ultima carte pe care trebuie sa o joc, am doua perechi: popi cu septari. Sunt All In. Pe masa e viata mea. "

Pe langa vointa, in lupta cu boala ii trebuie si bani, multi bani extrem de multi bani, nemaipomenit de multi bani, monumantal de multi bani , euro, dolari, Yeni, WTF, orice bani ! Haideti, nu fiti cacanari,  sa incercam sa o ajutam !

BLA BLA BLA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De fapt , EU sunt cel care are nevoie de un AJUTOR URGENT pentru ca am vazut tatuajul asta pe umarul unei bagaboante si nu mai dorm noptile pentru ca nu stiu ce reprezinta !

Multumec anticipat pentru ajutor !

5 comentarii:

  1. o sa dezvolt, da un pic mai incolo :)
    oricum sunt curios, cate sugatoare de pula, se declara vegetariene si sustin sus si tare ca nu or pus carne in gura de X zile/luni/ani

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare Maica tereza a fost vegetariana ?

    RăspundețiȘtergere