luni, 10 ianuarie 2011

N-as putea sa ma trezesc dimineata langa....

1. Herta Muller - pentru ca e urata. In dictionarul explicativ ilustrat al limbii romane, in dreprul cuvantului urat(a) ar trebui sa fie poza hertei muller. Fata ei deosebit de expresiva e numai buna pentru pus pe bannere motivationale pentru renuntatul la bautiri spirtoase, fumat, masturbare intensiva, consum de antidepresive, etc.
Mi-am tot muls creierul sa gasesc o calitate a babaciunii holbate si singura picatura de idee ce a picat in galeata a fost; nu-i grasa. Atat ii mai trebuia,sa mai fie si de 100 kg ca imi xeroxam poza ei, o vindem cu un un leu mamelor care vor sa isi intarce copilasii si castigam mai multi bani decat o face ea cu cartile-i de cacat.

2. Monica Tatoiu si/sau Maria Grapini. Niciodata nu am fost 100% sigur ca astea-s doua persoane diferite (asa ca le tratez ca pe "doi la zece mii"). Mi se pare ca se aseamana foarte bine, din toate punctele de vedere, asa ca degeaba incearca machiaje, haine sau atitudini pentru a aparea "mai altfel" ca nu le mai cred ! O trasatura caracteristica sunt falcile puternice de mestecatoare de oua si limba mizerabila de la atatea bomboane Kojak linse. Daca stau si ma gandesc mai bine, e cam imposibil sa te trezesti langa ea(ele) pentru ca de fapt nu ai putea dormi din cauza discursurilor lor sforaitoare.

3. Andreea Raducan. Contrar faptului ca majoritatea barbatilor au fantezii cu gimnastele, eu as fugi ca din pusca de drogata asta nenorocita care, pe langa faptul ca e o mincinoasa de mare clasa (aia cu nurofenu sa i-o zici lui mutu, ca ti-o zice si el pe a lui, cu  sibutramina) mai are si o gura extrem de mare si, mai ales de cand a devenit coscogeamite jurnalista, nu mai termina cu basinile din cap si din gura.

3 comentarii: