vineri, 7 ianuarie 2011

Superb

Am in gura doua carii superbe in gura. Una e plasata in molarul 1 din hemicarda dreapta superioara iar cealalta e plasata in premolarul 2 din hemicarda dreapta superioara. Sunt mari, frumoase si negre. Imi place ca sunt negre pentru ca mi se potrivesc cu nuanta ce imi decoreaza cerul gurii. Sunt atat de mandru de ele incat le-am prezentat apropiatilor mei iar cand le-au vazut, aproape ca si-au pierdut mintile. Sunt SUPERBE, mi-au zis si ei !

Pe langa faptul ca sunt superbe, negre si mari cat sa se piarda in ele bucati mari de mancare, cele doua carii favorite ale mele mai si put. Duhoarea e uneori atat de puternica mai rau ca pizda unei tiganci nespalate de patru luni trei saptamani si doua zile. Aseara chiar, am provocat un adevarat dezastru ecologic cand, plimbanduma pe langa bega, am stranutat de doua ori si toti calcanii din apa au murit de putoare iar lesurile lor au inceput sa pluteasca alene la suprafata.
Din pacate insa, vagaboanda langa care am stat ieri in microbuzul ce ma aducea de la lucru m-a dat in judecata pentru ca gaurile negre de la mine din gura au inceput sa absoarba totul din jurul lor si prin urmare ea a ramas fara ceas si mp3 player.
...dar luni merg la dentizd

5 comentarii: