joi, 9 decembrie 2010

romania, de ziua ta ...

 Pentru ca 1 Decembrie pentru romani a incetat de mult sa fie un prilej de mandrie nationala si mai mult un prilej de a sarbatori inca o zi libera oferita de zgarcitul stat roman, am decis sa nu mai bat drumul pana la Alba Iulia pentru a asista la batalia pentru o farfurie de sarmale ci sa stau acasa, in mizeria asta de oras si sa urmaresc evenimentele locale.
Din pacate, raul, ramul sau mai precis prognoza meteo nu mi-au fost alaturi (ca in Scrisoarea a III-a) asa ca sarbatoarea loco s-a transformat intr-un meci cu doua reprize:
 1. TV
 Repriza in care am vazut ca avem aparare - ce-i drept cam amarata, doar chestii terestre pentru ca cele 3 avioane care erau planuite a survola arcul de triumf au ramas la sol din cauza cetii. Anul asta atacul a fost cam slab, in sensul ca au lipsit atacurile in valuri la oalele de sarmale sau la paharele de vin oferite gratis.
 Ce mi-a placut cel mai mult in repriza asta a fost faptul pe la mai toate televiziunile s-au perindat aceleasi si aceleasi personaje, reprezentative pentru poporul asta vesel. In concluzie i-am vazut again and again pe agramatul de hagi, pe curvarul de ilie nastase si pe tradatoarea de nadia. Fie ca erau la stirile Sport.ro, fie ca la negru la antena sau chiar in reclamele BRD, prezenta lor  pe ecran a fost extrem de consistenta si m-a facut sa ma intreb: oarenoi nu avem altceva de aratat decat o mana de sportivi (ups, era sa uit, a mai aparut si Inna .. cum care Inna !!!) ? Oare de 4 Iulie la televiziunile americane sunt prezentati doar Michael Jordan,  Lance Armstrong, Tiger Woods si Babe Ruth ? Sau, de 14 iulie la francezi pe sticla apar doar Platini, Zidane si Yanich Noah ?
Apar pe dreq !

2. O repriza mult mai interesanta, in care am avut grija mai mult de mijloc (adica de burta) si nu oricum ci in purul stil romanesc, cu galeata plina de bucati de pui de la KFC udata cu bere Holsten.
Si ca sa nu zica unii mai carcotasi ca nu am dat si o ota de sarbatoare evenimentului, am luat de la gura unui copil un balon si am creat o decoratiune ce se vrea a fi un omagiu adus zilei nationale.
 In final multamesc lu':
  •   joe pentru poza -sa-ti traiasca telefonul/aparatul foto
  •   fetei de la kartoffel ce mi-a dat balonul
  •   DPF pt. titlu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu