marți, 28 decembrie 2010

Romania, te IUBESC

Da Romania, te iubesc atatd e mult incat o iau razna. Te iubesc in primul rand pentru ca esti tara mea, aici am vazut pentru prima data soarele (ma rog asta nu ca e cam greu, ma dor ochii), cerul, marea/ Aici am calcat pentru prima data pe pamantul cu iarba grasa si am invatat sa spun: mama, bravo, paralelipiped si chiar bere.
Aici m-am si am fost educat pentru a ajunge mare si a avea un job minunat, prin intermediul caruia sa intorc inzecit eforturile tale de a ma inalta la un anumit nivel intelectual.
Te iubesc romania pentru ca ai un popor cu oameni harnici si primitori, femei frumoase si virtuoase si copilasi cu cel putin un celular la gat. Te iubesc romania pentru ca ma lasi sa piratez filme si muzica, sa scuip pe strada si sa alerg de cainii care umbla liberi in haite ziua in amiaza mare.
Te iubesc Romania pentru ca imi dai atat de multe iar eu nu le merit. Uneori ma simt atat de prost din pricina acestui lucru incat imi vine sa imi iau desaga in spate si sa imi las umbra pe teritoriul unei alte tari, mult mai jegoase, care sa se plieze mai bine pe caracterul meu. As pleca Romania, te-as lasa pe tine, cu salba de oameni de omenie, ca Jiji, Guta, Bianca si Bote, Mutu, domnu' Dan si alte nestemate care aduc un tuseu de lumina imaginii tale, si asa destul de stralucitoare.
O DOAMNE, cat te iubesc Romania. Ma doare (vorba poetului nu mai stiiu care) de atata dragoste. te iubesc atat de mult incat, ca sa nu te murdaresc, de fiecare data cand ma scapa cacarea fug repede in alta tara.
Romania, te  iubesc pentru ca imi dai apa !
Te iubesc romania si iti multumesc ca ma iubesti si tu  ! Sau tu.... nu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu