miercuri, 17 aprilie 2013

Baghead

    Am remarcat ca pe facebook, in topul postarilor foto, imediat dupa pozele gen "ce-am mai mancat (gatit)", oamenii pun poze cu copilasii lor. Nimic gresit pana aici pentru ca e normal ca un parinte sa fie mandru de produsul ovarelor/coaielor sale. Deontologia e insa pusa la pamant de faptul ca - din pacate foarte frecvent in ultima perioada - "produsul" pomenit anterior nu e de cea mai buna calitate iar pozele ce-mi bantuie reteaua proprie de socializare infatiseaza niste personaje de-a dreptul hidoase.
    In ultima luna am avut ghinionul sa dau cu ochii de cel putin 4 sau 5 odrasle parca proaspat iesite din "The Simpsons". Si cum haina nu face pe om, cu toate ca mami si tati s-au straduit sa ii imbrace in hainute decente, de firma, imaginile princilor respectivi nu au reusit sa imi provoace decat maxim niste arsuri la stomac si o destul de serioasa stare de voma.
   Slabi, cu capetele deformate, palizi si cu ochii bulbucati sau vineti si intrati in orbite m-au facut sa ma intreb daca sunt intradevar copilasii persoanelor care isi asuma posesiunea sau acestia fac doar o gluma macabra. Din pacate insa, gluma e macabra dar nu e deloc o gluma ci pura realitate iar retina mea continua sa fie ranita de niste imagini ce le apreciez dar doar in filmele horror.
    Pentru a putea gasi o solutie la cele prezentate mai sus trebuie sa apelez la altruismul si umanitatea tuturor persoanelor ce-si publica copilul pe Facebook. Astfel, cum printre cei mici Iron Man si Spider Man sunt la mare cautare iar magazinele sunt pline cu masti ale acestora, le-as sugera tuturor parintilor sa nu se uite la cei 10-15 lei cat face o masca Marvel ci sa se gandeasca la faptul ca masca respectiva, asemeni supereroului ce a facut-o celebra, poate de-a dreptul sa salveze vieti sau, pentru a nu fi fatalist, macar ne scutesc de o criza de stomac sau de fiere.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu