marți, 16 iulie 2013

Moda la plaja

    Pentru prima data in viata, acum 2 săptămâni am făcut si eu plaja in curul gol. Nu pot spune ca am fost cu adevarat la o plaja de nudiști pentru ca inca nu am avut curajul sa fac asta. Am mers inca pe o plaja pustie, fără țipenie de om in jur, mi-am instalat vechiul meu prosop de baie (la care am renunțat intre timp), am scos cartea, si mi-am dat jos toate hainele de pe mine întinzându-ma la soare.
    Experienta pot spune ca a avut doua urmari:
       1. O urmare de factura fizica - Întrucât am stat mai mult pe burta (imi uitasem ca de obicei ochelarii de soare si nu am putut citi stand întins pe spate din cauza de soare puternic) m-am prajit destul de bine pe buci, mai precis atat de bine incat vreo 3 zile am avut probleme sa stau pe scaun
       2. O urmare la nivelul cunoașterii - pentru ca in cele peste 4 ore de plaja am avut timp sa ma gândesc la moda masculina de plaja  - tema acestei postari.
    Gândindu-ma astfel la utilitatea si mai ales la evoluția in timp a modelului șortului de baie bărbătesc, am reușit sa detectez 4 tipuri majore ale acestui obiect de îmbrăcăminte in fapt adevărate etichete ale personalităților purtatorilor lor:


Șortul de baie "graniță", numit asa pentru ca cei ce il poarta sunt la limita intre gay si metrosexualul extrem. Preluat de primii din garderoba materialelor de laba invatisand culturisti, este azi folosit tot mai des de aripa dura a metrosexualilor dar nu in scopul de a etala un corp bine musculat ci mai mult de a face vizibile tatuajele si faptul ca posesorul e proaspat epilat. Se pot remarca talia foarte joasa si dimensiunile cat mai reduse pentru a oferi soarelui o cat mai mare suprafata pentru bronzat - lucru extrem de important pentru posesor.


Șortul de baie "casatorit dar mai fut si altceva". Folosit in general de barbatii cu peste 5 ani de casnicie, slipul respectiv arate ca desi om serios, purtatorul este inca dispus la mici derapaje conjugale. Posesorii acestui gen de sort de baie stau rareori intinsi la soare, ei preferand mai tot timpul pozitia bipeda. Ei pot fi intalniti cel mai des pe plaja in preajma cardurilor de liceene/studente bete cu care intra in vorba folosind cel mai adesea pretextul "nu mi-ati vazut copilul/copiii ? se jucau aici langa voi acum cateva minute. "




Șortul de baie "golan" - folosit in special de tineri si de cei carora nu le place sa se spele, se poate observa ca  posesorul lor nu prea intra in apa, preferand sa stea intins direct pe nisip. O caractaristica a acestui sort sunt buzunarele foarte solide si asta pentru ca cel ce-l poarta re obiceiul sa mearga la plaja cu mainile goale, fara geanta, prosop sau mai stiu eu ce alte obiecte trebuincioase procesului de bronzare. Buzunarele sunt astfel folosite ca mijloc de tranport pentru lucrurile cu adevarat indispensabile :mobil, pistol, cutit, doza de bere, sticla de vodka.
Șortul de baie "universal" este sortul persoanelor care nu stiu daca sa mearga la plaja sau la o bere, la un laptenis sau in dormitor la un somn de doua ceasuri.  Nu sti de fapt daca e sort de baie sau o pereche normala de pantaloni scurti de sport si il iei pe tine in ideea ca oriunde ai ajunge nu te va trada. Este accesoriul omului caruia nu-i place sa stea cu orele sa se gandeasca "oare eu cu ce sa ma imbrac" si mai ales al persoanelor carora nu le pasa cat si cum se bronzeaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu